سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت در بازار مصرف شهرستان گرمسار

فرماندار گرمسار در جمع اعضای ستاد تنظیم بازار گرمسار از تشدید بازرسی ها در حوزه نظارت بر صنوف در بازار مصرف شهروندان گرمساری در قالب ایجاد یک تیم بازرسی مشترک خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در جلسه اعضای ستاد تنظیم بازار گرمسار وحید رجایی فرماندار گرمسار از تشدید بازرسی در حوزه نظارتی بر بازار شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: باید با ایجاد تیم های بازرسی توسط اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف و با همکاری تعزیرات حکومتی فضای متخلفین در بازار و اعلام قیمت های غیر واقعی نا امن شود و با متخلفین در حوزه بازرگانی نیز برخورد شود .

وی تشدید نظارت بر توزیع اقلامی همچون شکر که با نرخ دولتی عرضه می شود را خواستار شد و افزود: به دلیل نظارت بالا در حوزه توزیع اقلامی همچون شکر که با قیمت مصوب کشوری است فروشگاه های زنجیره بیشتر جامعه هدف قرار گیرند تا حوزه نظارتی کوچکتر و بهتر شود .

فرماندار گرمسار در ادامه خواستار تعدیل قیمت گوشت قرمز با توجه به کاهش قیمت دام در منطقه شد و ابراز داشت: اتحادیه و اتاق اصناف این موضوع را بررسی کنند و قیمت های مصوب را در صنوف اعلام کنند .

انتهای پیام / گ 

جلسه ستاد تنظیم بازار گرمسار

برچسب ها: استانداری ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.