سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز پر کار تیم سن ایچ ساوه

تیم سن ایچ ساوه امروز صبح به طور رسمی بازیکن جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،حدود دو سالی است که تیم فوتسال سن ایچ ساوه به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال راه پیدا کرده است. این تیم که در فصل گذشته توانست در رتبه پنجم با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۶ بازی قرار گیرد، در این فصل به دنبال حفظ بازیکنان خود میباشد.

در همین راستا امروز ۶ خرداد ماه علی احسانی، گلر آینده دار خود را به همراه امیرحسین غلامی، محمد امیرحسینی، مهدی عامری و فرشید نادری بازیکنان متعصب سن ایچ را حفظ و قراردادشان را تمدید کند.

به علاوه تیم سن ایچ ساوه علیرضا جوان، بازیکن اسبق گیتی پسند را نیز امروز به طور رسمی معرفی کرد تا در فصل آینده این بازیکن در این تیم توپ بزند.

همچنین داوود چوپانی سرپرست تیم سن ایچ ساوه نیز پیش از این گفته بود که این تیم قصد دارد تا شالوده‌ی تیم را حفظ کند.

گفتنی است تیم فوتسال سن ایچ ساوه پیش از این در رقابت‌های لیگ دست ۱ کشور حضور داشت. این تیم در سال ۹۵ در آخرین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ دست ۱ در مقابل تیم فوتسال مقاومت قرچک به تساوی دست پیدا کرد و از صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باز ماند.

اما تیم فوتسال سن ایچ ساوه ۱ سال بعد موفق شد که در آخرین بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ دست ۱ تیم فوتسال مبل کریمی البرز را شکست دهد و جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/ی

علیرضا جوان به سن ایچ پیوست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.