سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان از زندان

مدیر عامل ستاد دیه استان لرستان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،مدیر عامل ستاد دیه استان لرستان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان از زندان آزاد شدند.

توکل شاکرمی اظهار داشت: با توجه به این که امسال جشن گلریزان در استان‌های سیل زده برگزار نشد، اما خیرین برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دست به کار شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد که بدهکار مالی بودند و بدهی آن‌ها کمتر از ۱۰ میلیون تومان بود با کمک خیرین از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

شاکرمی تصریح کرد: در سال ۹۷ تعداد ۲۶۶ زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان با ۴۵ میلیارد تومان بدهی از زندان آزاد شدند که ۲۰ ملیارد تومان با کمک خیرین و ۲۵ میلیارد تومان هم از طریق صحبت و رضایت گرفتن انجام شد.

به گفته وی بیشترین بدهکار زندانیان جرائم غیر عمد در زندانها، زندانیان جرائم مالی هستند که تعداد این افراد ۴۲۶ نفر است و همچنین ۱۸۴ زندانی مهریه و نفقه و ۲۳ بدهکار دیه در زندان هستند که کل بدهی این زندانیان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است که با جمع آوری نیمی از این مبلغ و رضایت شکات می‌توان این تعداد زندانی را از زندان آزاد کرد.

انتهای پیام/ب

۱۵ زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان از زندان آزاد شدند

برچسب ها: ستاد دیه ، زندانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.