سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سرانجام متخلفان ماجرای پخش کلیپ جنجالی در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به تشریح پیگیری کلیپ‌های جنجالی در مدرسه و رویکرد نشاط آفرینی در بین دانش آموزان پرداخت.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رویکرد آموزش و پرورش نسبت به نشاط آفرینی در مدارس بعد از ماجرای پخش کلیپ‌های جنجالی در مدرسه اظهار کرد: پیش از ماجرای پخش کلیپ‌های جنجالی هم رویکرد شادی و نشاط آفرینی در مدارس را دنبال می‌کردیم و حتی بسته‌ای را برای نشاط آفرینی در دانش آموزان سال گذشته طراحی شده بود.

وی ادامه داد: برنامه‌های نشاط آفرینی از طریق سازمان دانش آموزی، معاونت پرورشی، بسیج و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان دنبال می‌شود همچنین طرح بهنام محمدی به طوراختصاصی به موضوع نشاط آفرینی در مدارس اشاره می‌کند.

هرگز مخالف شادی در مدارس نیستیم

کاظمی با اشاره به اینکه برنامه‌های جدیدی برای نشاط آفرینی در مدارس برای سال تحصیلی آینده در نظر گرفته شده است بیان کرد: با توجه به ماجرای اخیر در نظر داریم تا برنامه‌های جذاب تری را به تناسب شرایط و سلیقه دانش آموزان در مدارس اجرا کنیم.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به هیچ عنوان مخالف شادی در مدارس نیستیم، اما هرگز ابتذال در مدارس را نمی‌پذیریم و ممنوع است هر چند مطمئن هستیم نه تنها آموزش وپرورش بلکه هیچ خانواده‌ای هم شادی همراه با ابتذال را برای فرزندش نمی‌پذیرد و در هیچ کجای دنیا هم راضی به برپایی چنین شادمانی نیستند.


مدرسه به هیچ عنوان پادگان نیست

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ماجرای جنجالی پخش کلیپ‌ها اظهار کرد: برخورد با معلمان مدارس که در آن کلیپ‌های جنجالی منتشر شده بود از طریق دستگاه‌های نظارتی دنبال می‌شود و چنانچه این دستگاه‌ها متوجه شوند که مدیر مدرسه کوتاهی کرده است نسبت به آن فرد اقدامات لازم انجام می‌شود، اما اگر دریابند که مدیر مدرسه کوتاهی نکرده است صرفا با تذکر این موضوع برطرف خواهد شد.

کاظمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه هجمه‌های زیادی بر مدارس با عنوان جلوگیری از شادی و نشاط وجود دارد گفت: این‌ها تهدید‌های  رسانه‌های غربی است در حالی که معتقدیم مدرسه به هیچ عنوان پادگان نیست و شادی‌های بدون ابتذال را در این فضا دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
بايد به شدت مجازات بشن
ناشناس
۰۶:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
از مدرسه بدم می ياد كاش مى شد توى خونه به بچه ها مون درس ياد بديم اندازه سر سوزن به معلما اعتماد ندارم. ...
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
علی برکت الله
محمد
۲۱:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
وقتی وزیر بلند می شه میاد تو تلویزیون ومی گه مدارس رو بانشاط وشاد کنید واز طرفردیگه۲۰۳۰رو می خوان اجرا کنن نتیجه می شه این
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
بجه های مردم امانت در دست شما هستند.خیانت در امانت؟
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
مدرسه مردم رو دیوونه کرده . کتابها بسیار بد نوشته شده . معلمها خوب درس نمیدن و برای جبران پشت هم امتحان میگیرن و فشار میارن .کتابها را خود آموز طراحی کنید تا به معلم نیاز نباشه . فشار و استرس مدارس بسیار زیاد شده !
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
بنظر بنده هنر تعالی بخش و اصیل را باید به کودکانمان معرفی کنیم و نه موسیقی های حرام را.
محمد
۱۸:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
عده ای دارند برای اجرای 2030 زیر آبی می روند
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
چه نظارتی . با این وضع خیلی راحت سند ننگین ۲۰۳۰ رو اجرا میکنند . بعد هم که کار از کار گذشت یه عذر خواهی و یک برخورد نهایتا تذکر . انگار نه انگار که سرنوشت یک ملت تو دستشونه . آقای محترم بله مدرسه پادگان نیست اما از همین مدرسه هست که سربازهایی برای محافظت از کشور در برابر جنگ نرم و سخت پرورش پیدا می کنند .
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
دنبال اختلاس گرا باشید
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
اختلاسگرا رو تو همین قشرها ببینید که دنبال رواج 2030 هستن
محمد رضا
۱۹:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
دلیل نمی شه اگه کسی اختلاس می کنه کس دیگری کار اشتباه بکنه و کاری به هش نداشته باشیم
هم باید با اختلاس گر برخورد کرد هم با این مدیران و مسولین بی کفایت
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
اختلاسگر از داخل همین نوع تربیت بیرون می آید.
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
لطفا معلمین و مدیران کیفیت کاری خودشان را بالا ببرند این از هرکار و هر خرج کردن دیگری که بخواهد به صورت فوق برنامه برای بچه ها باشد بهتر است چرا که ممکن است اجرای این برنامه ها برای سرپوش گذاشتن بر روی نقطه ضعف های آموزش و پرورش و نیز قصور معلمین و مسئولان مدرسه باشد. در هر صورت باید با مشکلات و ضعف های اساسی و کهنه این وزارت خانه به طور جد مواجه شد و آنها را حل کرد. بجای آنکه خرج تراشی شود.
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
سرانجام متخلفان چی شد ؟؟؟؟؟