سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید حزب‌الله بر بی‌نتیجه بودن فشار‌های آمریکا علیه ایران

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در اظهاراتی تاکید کرد فشارهای آمریکا علیه تهران نتیجه نخواهد داد و این موضوع موجب شده رئیس‌جمهور این کشور مواضع خود را تغییر دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله هدف از محاصره کنونی علیه نیرو‌های مقاومت را فشار به منظور دست کشیدن افراد از مقاومت اعلام کرد و گفت محاصره کنونی برای تسلیم شدن ایران است؛ اما این مسأله هرگز محقق نخواهد شد.

وی در مراسمی که در حسینیه شهر «دیر قانون النهر» برگزار شد، اعلام کرد: ایران بطور کلی کشور فقیری نیست؛ بلکه کشوری است که با منابع نفتی، ثروت، علم، امکانات خرد و جوانانش غنی است. ایران از ثروتمندترین کشور‌های منطقه است؛ اما در محاصره قرار گرفته تا تضعیف و تسلیم شود و ملت ایران از جمهوری اسلامی رویگردان شده و از مسئولان بخواهند تا از سمت‌ها و مسئولیت هایشان کناره گیری کنند؛ اما این مسئله هرگز روی نخواهد داد.

وی در ادامه افزود: بخاطر همین است که ما مشاهده می‌کنیم ترامپ از چند روز پیش شروع به تغییر صحبت‌ها و مواضع خود کرد. این نشان می‌دهد دولت ترامپ در شگفتی افتاده است و جمهوری اسلامی مسیر خود، انتخاب خود و موضع ثابت خود را می‌شناسد و به همین خاطر، این نتایج، قدرت و بزرگی که جمهوری اسلامی به آن دست یافته، به برکت این فرهنگ و مردم پاک، مؤمن و مخلص است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله همچنین تصریح کرد: هدف از محاصره خبیثانه‌ای که امروز مشاهده می‌کنیم، آن است که هر کسی که با مقاومت در ارتباط است، از مقاومت و حمایت از آن دست بکشد؛ اما نتیجه آن در ماه‌ها و سال‌های گذشته این بوده که مقاومت در سال ۲۰۱۹ چندین برابر قوی‌تر از آن چیزی است که در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بود.

وی همچنین گفت: ما قدرت زیادی داریم و این از نعمت های الهی است. نه جمهوری اسلامی ایران ضعیف است و نه مقاومت در لبنان و نه محور مقاومت در فلسطین، سوریه، عراق، یمن و تمامی منطقه، بطور کلی ضعیف نیستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.