سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد:

احیای هویت معنوی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) در دستورکارقرار دارد

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: کارگروه ساماندهی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) در راستای احیای هویت معنوی گلزار شهدای این آرامستان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس‎های شهرداری مشهد گفت: یکسان سازی قبور مطهر شهدا در آرامستان‎‏های سطح کشور، یکی از مهم‌‎ترین موضوعاتی بود که در سال‌های اخیر گلایه‎مندی برخی از خانواده‎های شهدا را به همراه داشت، موضوعی که در دهه گذشته در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد نیز اتفاق افتاده بود.

وی افزود: از ماه‎های پایانی سال گذشته، پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ هویت معنوی و تاریخی قبور مطهر شهدا در آرامستان‎های سطح کشور و تاکید شهردار و بازدید ایشان به همراه جمعی از خانواده‎‏های معظم شهدا از گلزار شهدای بهشت رضا (ع)، فضاآرایی این قبور مطهر در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فردوس‎های شهرداری مشهد گفت: در همین راستا کارگروهی با عنوان «کارگروه ساماندهی گلزار شهدای بهشت رضا (ع)»، با حضور جمعی از مدیران شهری، فعالان فرهنگی، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، اساتید دانشگاه و جمعی از هم‌رزمان شهدا تشکیل شد تا موضوع احیای هویت معنوی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام مهدوی دامغانی افزود: در همین راستا پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در این زمینه مقرر شد خانواده معظم شهدا بتوانند در قالب ضوابط ارائه شده از سوی این کارگروه نسبت به نصب المان، تصویر شهید و یا سایر ملزومات مورد نظر در کنار قبور مطهر شهدا اقدام کنند.

وی ادامه داد: خانواده‎های معظم شهدا می‏‎توانند با مراجعه به غرفه استقرار یافته در مجاورت حسینیه شهدا گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) در روز‌های جمعه از ساعت ۱۰ الی ۱۵، پیشنهادات خود را در زمینه ساماندهی این قبور مطهر اعلام کنند و با توجه به ضوابط اعلام شده از سوی کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) و هماهنگی با کارشناسان مستقر در این غرفه نسبت به نصب المان مورد نظر خود اقدام کنند.
 
انتهای پیام// ز.ی
 

احیای هویت معنوی گلزار شهدای بهشت رضا (ع)

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.