سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول مبلغین تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

فعالیت۴۹ پایگاه تخصصی تفسیر قرآن در خراسان رضوی

مسئول مبلغین تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۴۹ پایگاه تخصصی تفسیر در مراکز شهرستان‌های استان در ماه رمضان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام حسین علی رحمتی مسئول مبلغین تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یکشنبه ظهر در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در جلسات تفسیر قرآن از ظرفیت همه امامان جمعه و جماعات، مبلغان، مفسّران و روحانیون مستقر و طرح هجرت استفاده شده است و علاوه بر برگزاری تفسیر در پایگاه‌های عمومی، ۴۹ پایگاه تخصصی نیز در مراکز شهرستان‌ها توسط ائمه جمعه به صورت محوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به ورود انقلاب اسلامی به چلّه دوم عمر خود و همزمان با ماه مبارک رمضان و بر اساس گام دوم انقلاب و شرایط جامعه، بیان تفسیر و تدبّر سوره احزاب در ۲۱۳۹ پایگاه در سطح مساجد و ادارات سطح استان، در حال برگزاری است.

مسئول امور مبلغین و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب موقعیت امروز انقلاب را به «جنگ احزاب» در صدر اسلام تشبیه کرده‌اند و قرآن کتاب زندگی ماست و ما همانگونه که در مسائل شخصی خود از قرآن بهره می‌بریم، در عرصه سیاست و اجتماع و جامعه سازی که اهمیتش بیشتر از زندگی فردی نیز هست، باید از قرآن الهام بگیریم.

حجت الاسلام رحمتی افزود: ماه رمضان به عنوان بهار قرآن و ماه نزول آیات وحی فرصت مناسبی است تا علاوه بر بهره گیری از فیوضات تلاوت قرآن از معنا و مفهوم آیات نیز بهرمند شویم و آن را در زندگی و جامعه خود به کار ببریم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

ماه رمضان بهار قرآن است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.