سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلریزان، تجلی ایمان، بخشندگی و مهربانی

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: حفظ آبرو در راه خدا برای رفع حاجت افراد نیازمند و بی گناه، آثار و برکات زیادی دارد و برای اهل خیر، احسان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در مراسم جشن گلریزان شهرستان طارم  گفت:حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل صادقی نیارکی در اولین جشن گلریزان شهرستان طارم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بهره گیری از لیالی قدر را بهترین فرصت برای بندگان خداوند و دعا برای آمرزش گناهان و رفع گرفتاری‌ها و مشکلات برشمرد و گفت:دستگیری و کمک به افراد نیازمند در ماه میهمانی خداوند متعال توفیقی است که شامل حال هر کسی نمی‌شود و حضور شما در این جشن یک توفیق الهی است که باید شکر گزار با شید.

حجت الاسلام صادقی نیارکی انفاق و گذشت مالی را از ارزش‌های معنوی و انسانی دانست و خاطرنشان کرد: انفاق کردن و حفظ آبرو در راه خدا برای رفع حاجت افراد نیازمند و بی گناه، آثار و برکات زیادی دارد و برای اهل خیر، احسان محسوب می‌شود.

وی افزود: زندانیان جرایم غیرعمد مالی جرمی را مرتکب نشده‌اند، این زندانیان صرفا بر اثر یک اتفاق و ناخواسته روانه زندان شده‌اند و توان پرداخت دیون و بدهی خود را ندارند.

رییس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان با کمک‌های مردم نوع دوست استان تا ۱۵ ماه رمضان تعداد ۴۵ زندانی از زندان آزاد و ۱۴۵ نفر زندانی جرایم غیر عمد مالی با بدهی ۳۸ میلیار تومان نیازمند کمک‌های مردمی جهت آزادی از زندان هستند.

این مقام عالی قضایی استان در ادامه به پایین بودن میزان پرونده قضایی شهرستان طارم از میانگین استانی اشاره کرد و اظهار داشت:این امر نشان از اهل گذشت بودن و ایثار مردم شهرستان می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

برپایی جشن گلریزان در  استان زنجان

برچسب ها: رمضان 98 ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.