سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد + تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، همه اقشار بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در گرگان مرکز استان در تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

نیرو‌های مسلح امروز در سالروز فتح خرمشهر، هماهنگی، همدلی قوای نظامی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
 
 

دشمن فکر خام دارد

 

غراوی سرپرست استانداری  گلستان در این مراسم گفت: دشمن فکر خام دارد و ما در زمان بحران‌ها با همبستگی و رهبری رهبرعظم الشان مان ایستاده ایم.

وی ادامه داد:یاد و خاطره عملیات بیت المقدس و بخصوص شهدا گرامی می‌داریم و از فرمانده سپاه خرمشهر شهید جهان آرا  یاد می کنیم و من به نوبه خودم عرض ارادت به همه عزیزان بسیجیان و نظامیان دارم.
 
وی گفت:عملیات فتح خرمشهر نشان داد نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی ما در سخت‌ترین شرایط هم تا آخرین نفس خواهند ایستاد.

غراوی افزود: فتح خرمشهر سرآغاز اقتدار ما در جبهه‌ها بود و تمام معادلات را به نفع ما تغییر داد.

وی گفت: اکنون هم با فشار‌های استکبار جهانی در حوزه اقتصادی و معیشتی دشمن فکر میکند می‌تواند در روحیه مردم تاثیر بگذارد، اما این فکر خامی بیش نیست.
 
 

استخوان‌های دشمن ما پوسیده است

 

سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم گفت: ما تجربه بزرگی در دفاع مقدس داریم مخصوصا در عملیات بیت المقدس که نتیجه آن فتح خرمشهر شد.

وی ادامه داد: عواملی که در فتح خرمشهر باعث بزرگی ملت ایران شدند همان عوامل می‌تواند کشور ما را مقتدرانه حفظ کند و ما هیچ وقت به بن بست نرسیدیم و صاحب عزت و اقتدار شدیم.

سردار معروفی افزود: ایمان، وحدت ملت و نیرو‌های مسلح و هدایت و رهبری امام (ره) بود که این فتح بزرگ و نقطه عطف تاریخی ما اتفاق افتاد.

وی در ادامه گفت: دشمن آن زمان فقط عراق نبود برخی کشور‌های شرق و غرب با هم ائتلاف کرده و در مقابل انقلاب نوپای اسلامی ما بودند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن ما تا دندان مسلح بود، اما ما هم کار بزرگی کردیم و با انسجام و روح حاکم اعتقادی که در نظام ما بود توانستیم در جنگ پیروز شویم.

وی گفت: امروز هم دشمن ما هیمنه بزرگ دارد، اما استخوان هایش پوسیده است با مقاومت از بین خواهد رفت و این مقاومت ماست که به ما عزت و شرف داده است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: سپاه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.