سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش زنده مراسم احیای شب های قدر در شبکه قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین شب‌های قدر را به صورت زنده در قالب برنامه های «شب‌های آسمانی» و «شب رحمت» پوشش می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: به منظور بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب‌های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار یک گروه رسانه‌ای در امامزاده حسین (ع) برنامه‌های شب‌های قدر را  به صورت زنده در قالب برنامه «شب‌های آسمانی» از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲:۳۰ بامداد در تلویزیون پوشش خواهد داد.

اکبری افزود: شبکه قزوین همچنین تصاویر مراسم احیاء مسجد امام خمینی (ره) غیاث آباد و یکی از مساجد شهر محمدیه را نیز به صورت زنده در گوشه تصویر برنامه «شب‌های آسمانی» نمایش می‌دهد.

وی اضافه کرد: رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه‌های شب‌های قدر مکان‌های ویژه‌ای را پیش بینی کرده است؛ تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب‌ها به صورت مطلوب در برنامه «شب رحمت» از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد منعکس کند.

وی افزود: امامزاده اسماعیل (ع)، مسجدالنبی (ص) و مسجد امام خمینی (ره) مکان‌هایی هستند که برای استقرار تیم رسانه‌ای رادیو قزوین پیش بینی شده اند.

اکبری در ادامه به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در این مرکز اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین برای این شب‌ها برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی کرده اند که متشکل از بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن است؛ که به صورت زنده پخش خواهند شد.

انتهای پیام/ک

برنامه های شبکه قزوین در شب های قدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.