سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رندر جدید K20، گوشی جدید شیائومی فاش شد +تصاویر

پس از انتشار تبلیغی از K20 در Weibo اکنون یک رندر واضح‌تر از این گوشی فاش شده است که اطلاعات بیشتری از ظاهر این دستگاه به ما می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی به تازگی با انتشار پستی در Weibo گوشی جدید خود با نام ردمی K20 را تبلیغ کرده است. K20 یک خط تولید جدید از شرکت زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی است که تولیدکنندگان آن معتقد هستند از Pocophone F1 موفق‌تر خواهد بود.

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید یکی از تبلیغ‌هایی است که ردمی در وب سایت میکرو وبلاگ نویسی چینی Weibo منتشر کرده است:


بیشتر بخوانید: گوشی ردمی K20 با نسل هفتم حسگر اثر انگشت رونمایی می‌شود +تصاویر


در این تصویر ما در حال تماشای K20 با یک پنل انعکاس هولوگرامی در پشت آن و یک دوربین عمودی سه‌گانه هستیم. رنگ انتخاب شده برای این دستگاه قرمز شعله‌ای نام دارد. به سرعت نمی‌توان تشخیص داد که آیا پشت بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است یا از شیشه ساخته شده است.

در مدت کوتاهی پس از منتشر شدن این تبلیغ یک منبع دیگر رندر جدیدی از این گوشی فاش کرد. در این رندر ما تصویر نزدیک‌تری از K20 مشاهده می‌کنیم در نتیجه می‌توانیم به صورت دقیق‌تری دوربین سه‌گانه و جنس بدنه آن را بررسی کنیم. این تصویر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

انتظار می‌رود گوشی ردمی K20 یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی AMOLED داشته باشد. همچنین گفته می‌شود باتری نسبتا عظیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در آن استفاده خواهد شد. در ضمن انتظار می‌رود در جلوی این دستگاه هیچ ناچی وجود نداشته باشد و باید در آن از یک دوربین سلفی با مکانیزم کشویی استفاده شده باشد که در هنگام نیاز بیرون بیاید. دوربین سلفی این دستگاه باید ۲۰ مگاپیکسل کیفیت داشته باشد و این در حالی است که در پشت آن از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

شایعه شده در دوربین سه‌گانه آن یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. گفته می‌شود هر دو آن‌ها دارای دیافراگم f/۲.۴ باشند. درضمن دوربین اصلی K20 قابلیت ضبط فیلم با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه در حالت آهسته را خواهد داشت.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، گوشی K20 دارای پردازنده Snapdragon 855 خواهد بود که با یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه قابل گسترش نیست. صفحه نمایش این دستگاه با Gorilla Glass6 ساخته خواهد شد و یک حسگر، زیر صفحه نمایش برای امنیت دستگاه حضور خواهد داشت. این دستگاه به صورت رسمی در سه‌شنبه ۲۸ مه رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

رندر دیگری از گوشی جدید شیائومی فاش شد

برچسب ها: فناوری ، شیائومی ، رندر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.