سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت پایانه‌های مرزی ریمدان و پیشین در افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و پاکستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در بازدید از پایانه‌های مرزی در حال ساخت ریمدان و پیشین، به لزوم تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز در آن‌ها به منظور افزایش مبادلات تجاری با کشور پاکستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی خانقائی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در بازدید از پایانه‌های مرزی در حال ساخت ریمدان و پیشین، به لزوم تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز در آن‌ها به منظور افزایش مبادلات تجاری با کشور پاکستان تأکید کرد.

وی که در معیت استاندار سیستان و بلوچستان و هیأت همراه از پایانه‌های مرزی در حال ساخت ریمدان و پیشین بازدیدکرد گفت: لازمه افزایش تبادلات تجاری با کشور‌های همسایه، فعال شدن پایانه‌های مرزی رسمی است لذا باید احداث زیرساخت‌های لازم در اولویت قرار گیرد.

خانقائی رشد مبادلات تجاری و فعالیت‌های وابسته به صنعت حمل و نقل را در گرو توسعه و بهسازی راه‌های دسترسی قلمداد نموده و افزود: توسعه محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان سبب تسهیل ارتباط ترانزیتی کشورمان با کشور‌های پاکستان، هندوستان و آسیای میانه خواهد شد که یک فرصت بسیار عالی جهت رونق اقتصادی و اشتغالزائی در منطقه خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان گفت: پس از ابلاغ مرز‌های فوق به عنوان مرز‌های رسمی، برنامه ریزی‌های لازم جهت ساماندهی آتی ورود و خروج ناوگان در قالب احداث سایت موقت صورت پذیرفته است.

فاز اصلی پایانه مرزی ریمدان و پیشین در مرحله انجام مطالعات توسط توسط مشاور طرح است که پس از تهیه طرح و تأیید توسط شورای سازماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور قابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/ع

فاز اصلی پایانه مرزی ریمدان  در مرحله انجام مطالعات توسط مشاور طرح است

برچسب ها: حمل و نقل ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.