سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سرقت قطعات داخلی خودرو در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از شناسایی و انهدام باند سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو اهل یکی از استان‌های شرق کشور در این شهرستان شدند.

سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی اعضای این باند را که با اجاره منزلی در شهر‌های سلمانشهر و کلارآباد فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها از جمله وجه نقد داخل خودرو‌ها که مشتریان بانک‌ها پس از خروج از بانک آن را در داخل خودرو‌ها قرار می‌دادند اعتراف کردند.

سرهنگ عبدی از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و به رانندگان و مالکان خودرو‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و خودداری از قرار دادن اشیاء گران قیمت و وجه نقد در داخل خودرو، از پارک خودرو در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۱ فقره سرقت در شهرستان عباس آباد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.