سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعات بازی Gears 5 لو رفت

اطلاعات عنوان Gears 5 توسط یکی از توسعه دهندگان این بازی لو رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Gears 5 جدیدترین نسخه از سری Gears بوده که به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One ساخته شده است. این عنوان قرار است در تاریخی نامشخص برای کنسول مذکور و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود. این بازی در محیطی خیالی جریان دارد و گیمر در آن قابلیت‌های ابرقهرمانانه خواهد داشت. هدف گیمر در این عنوان مبارزه با موجودات خیالی و فرازمینی است.

بر اساس آنچه که توسعه دهندگان عنوان Gears 5 اعلام کردند، عنوان Gears 5 قرار است، برترین بازی باشد که تاکنون استودیو Coalition آن را ساخته است. به تازگی مطالب رسمی شرکت مایکروسافت که جزئیات بازی Gears 5 در آن قرار داشته است، از طریق یکی از توسعه دهندگان شرکت مایکروسافت لو رفت. این مطالب حاوی اطلاعات مهمی از بازی مذکور بودند. در این مطالب اعلام شده بود عنوان Gears 5 دارای زیباترین نقشه در بین این فرانچایز خواهد بود و در آن از فاکتورهای جهان باز استفاده شده است.

طبق مطالب منتشر شده از این عنوان، گیمر در یخچال‌های طبیعی موجود در بازی می‌تواند برای خود سلاح پیدا کند، همچنین در این عنوان گیمر توانایی کشتی‌رانی در بیابان را نیز دارد. اطلاعات لو رفته از این بازی تنها به داستان و ویژگی‌های آن محدود نمی‌شود و جزئیات گرافیکی این عنوان نیز به بیرون درز پیدا کرده است. عنوان Gears 5 قابلیت اجرا با کیفیت 4K و فرکانس 60 FPS را خواهد داشت. همچنین این بازی از ویژگی HDR نیز پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: نام نسخه جدید سری بازی‌های ندای وظیفه مشخص شد +تصویر


احتمالا کاربر به صورت دستی توانایی تغییر فرکانس را در این عنوان نداشته باشد و با تغییر میزان رزولوشن، فرکانس نیز به طور خودکار تغییر کند. همه‌ مطالب گفته شده با توجه به اطلاعاتی است که به طور رسمی به شرکت مایکروسافت تعلق داشته‌اند، اما شرکت مایکروسافت تاکنون صحت هیچ کدام از آن‌ها را تایید نکرده است. همچنین اخباری مبنی بر انتشار اطلاعاتی جدید از این عنوان به غیر از مطالب گفته شده، لو رفته است ولی به هر حال تاکنون این اطلاعات در فضای مجازی منتشر نشده‌‌اند.

انتهای پیام/

جدیدترین اطلاعات بازی Gears 5

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.