سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار حرفه‌ای در ارزوئیه بازداشت شد

رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه از دستگیری یک فرد کلاهبردار در صوغان ارزوئیه خبر داد و گفت:متهم سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و مواد مخدر را در پرونده خود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عنایت الله دهقانی رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه گفت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر کلاه برداری از اهالی منتطقه صوغان شهرستان ارزوئیه بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و متهم قبل از فرار دستگیر و جهت انجام تحقیقات در بازداشت به سر می‌برد.

ویدر تشریح شیوه کلاهبرداری متهم افزود: فرد کلاهبردار ضمن اعلام اینکه با مقامات مهم کشوری در ارتباط است و به گونه‌ای وانمود می‌کرده است که منتسب به فرماندهان ارشد نظامی کشور است و می‌تواند برای جوانان شغل دولتی پیدا کند و خودش نیز یکی از مقامات مهم است.

رئیس دادگاه عمومی ارزوئیه بیان داشت: وی علت حضورش در بخش صوغان فقط اتمام کار‌های پیمانکاری پدرش اعلام کرده است و در این راستا از تعدادی از جوانان با دریافت پول و مدرک کلاهبرداری نموده است.

وی افزود:تحقیقات اولیه نشان می‌دهد ده‌ها نفر به این شخص کلاه بردار مراجعه و وی به آن‌ها قول استخدام در مراکز نظامی داده است و در این رابطه تعدادی از مالباختگان اقدام به شکایت کردند و پرونده قضائی تشکیل شده است.

رئیس دادگاه ارزوئیه گفت:شان و منزلت مقامات دولتی، لشکری و انتظامی این نیست که با گرفتن شیرینی، کار استخدامی افراد را ایجاد کنند و این موارد طبق مقررات خاص خود انجام می‌شود لذا توصیه می‌شود افراد دقت نمایند تا خدای ناکرده در دام افراد سود جو و کلاهبردار قرار نگیرند.

انتهای پیام/ح

دستگیری کلاهبردار اشتغال زا

برچسب ها: کلاهبردار ، شغل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.