سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمال نژاد خبر داد:

افتتاح ماهانه ۴۰۰۰ پروژه عمرانی زودبازده در کشور

دبیر کمیته بازسازی مناطق سیل زده گفت: در دهه فجر ۹۷ عملیات اجرای ۴۰هزار پروژه عمرانی کم هزینه و زودبازده با همکاری بسیج سازندگی آغاز و بزودی در هرماه چهار هزار پروژه آن افتتاح خواهد شد.

 به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمالی نژاد دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرائی بالاخص بنیاد مسکن و بسیج سازندگی برای عملیات بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده استان گلستان استفاده خواهد شد.

وی افزود: در بازدیدی که امروز از شهرستان آق قلا داشتم خوشبختانه روند بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده سرعت بهتری گرفته است و به زودی شاهد فضایی پرشور در این مناطق خواهیم بود.
 
دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده گفت: در دهه فجر ۹۷ عملیات اجرای ۴۰هزار پروژه عمرانی کم هزینه و زودبازده با همکاری بسیج سازندگی آغاز و بزودی در هرماه چهار هزار پروژه آن افتتاح خواهد شد.

دبیر کمیته بازسازی و نوسازی با اشاره به کمک‌های بلاعوض پرداختی در استان گلستان گفت: تاکنون ۶۰۹ کمک معیشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تعدادواحد‌های مسکونی احداثی‌ها ۱۵۰واحد با اعتبار پرداختی یک میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان و تعداد واحد‌های تعمیری‌ها ۳۱۹واحد با اعتبار پرداختی ۹۵۷ میلیون تومان بوده که تاکنون انجام شده است.

وی اضافه کرد: جمع واحد‌های بازسازی و نوسازی و معیشتی در استان گلستان ۱۰۷۸واحد بوده که تاکنون حدود ۴ میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت شده است.

جمالی نژاد با اشاره به آمادگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی و نوسازی در استان گلستان افزود: تمام تلاش دست اندرکاران این است تا با سرعت بخشیدن به روند بازسازی‌ها بتوان چهره زیباتری به شهر‌ها و روستا‌های آسیب دیده از سیل بخشید.

وی در ادامه افزود: با توجه به جلسات مستمر کمیته بازسازی و نوسازی و همکاری موثر بنیاد مسکن در استان گلستان تاکنون ۹۰۰۰ پرونده برای اخذ تسهیلات تشکیل شده که از این تعداد ۵۵۸۱ واحد به بانک معرفی شده اند.

دبیر کمیته بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده با اشاره به انجام مستمر عملیات اجرائی برای مناطق سیلزده ادامه داد: تاکنون ۳۰۷ قرارداد پرداخت تسهیلات در استان گلستان با بانک‌ها منعقد شده و عملیات آوار برداری ۶۵ واحد، پی کنی ۹۰ واحد انجام و فونداسیون ۴۶ واحد اجرا شده است.

جمالی نژاد گفت: هم افزایی تمامی دست اندرکاران در استان‌های مازندران و گلستان این نوید را می‌دهد که ظرف دو سه ماه آینده تعمیر واحد‌های مسکونی و تا پایان سال بازسازی‌ها انجام شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.