سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از صنایع دانش بنیان اولویت شهرک‌های صنعتی قزوین است

مدیرعامل شرکت شهرکت‌های صنعتی استان قزوین گفت: حمایت از صنایع هایتک (فناوری پیشرفته) و دانش بنیان با هدف خوداتکایی و جلوگیری از وابستگی به خارج، در الویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکت‌های صنعتی استان با بیان اینکه حمایت از صنایع دانش بنیان در الویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد. گفت: در حال حاضر ۱۹ سرمایه گذار خارجی و ۲۰ شرکت دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی استان قزوین فعالیت دارند که این روند همچنان ادامه دارد.

خانپور با بیان اینکه واحد‌های دانش بنیان و هایتک از قابلیت رقابت بالایی برخوردارند، اظهار داشت: با حمایت از صنایع دانش بنیان رونق تولید محقق  می شود و مشکلات معیشتی مردم مرتفع خواهد شد.

خانپور با بیان اینکه بیش از ۳۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند، اظهار داشت: شهرک صنعتی کاسپین با اشتغال ۱۴ هزار و ۹۲۶ و شهرک صنعتی لیا با ۱۳ هزار و ۲۲۵ نفر بیشترین میزان اشتغال را در بین شهرک‌های صنعتی استان دارا هستند.

این مسئول اظهار داشت: در حال حاضر چهار هزار و ۶۰۸ هکتار از اراضی قزوین متعلق به شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که از این میان ۲ هزار هکتار عملیاتی و مورد استفاده واحد‌های تولیدی قرار دارد.

خانپور تعداد شرکت‌های تولیدی فعال را ۹۰۰ واحد عنوان کرد و گفت: این واحد‌های تولیدی همگی دارای پروانه بهره برداری هستند و در این میان ۲۲۳ واحد نیز غیرفعال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکت‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی همواره در تلاش است تا با جذب سرمایه گذاران، ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه فضای کسب و کار به رونق و توسعه اقتصادی استان کمک کند.

انتهای پیام/ک

فعالیت  ۱۹ سرمایه گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین 

برچسب ها: صنعت ، اخبار علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.