سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۳ دستگاه حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در فارس

رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس از توقیف ۳ دستگاه حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در استان خبر داد.

امید رشیدی رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: به منظور برخورد با تخلفات در زمینه برداشت آب‌های زیرزمینی و تخریب بستر و حریم رودخانه‌ها، یک دستگاه ماشین غیر مجاز حفاری، ۲ دستگاه کامیون و لودر و یک عملیات خاک‌برداری نیز در استان توقیف شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: این دستگاه حفاری غیرمجاز در روستای ملک‌آباد رامجرد مرودشت توسط مأموران گشت و بازرسی این شرکت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس اضافه کرد: همچنین مأموران بازرسی شرکت از عملیات خاک‌برداری در بستر رودخانه دشت خاک دبیران زرین‌دشت جلوگیری کرده‌اند.

امید رشیدی گفت: یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون نیز که در حال خاک‌برداری غیر مجاز از بستر رودخانه‌ای در منطقه «سه چاه بغل سیاه» جهرم بودند، توسط مأموران بازرسی شرکت و نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منقل شدند.

حبیب‌الله منتظری مدیر امور آب شهرستان جهرم نیز بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ دستگاه لودر و کمپرسی متخلف و همچنین ۶ عملیات دخل و تصرف در حریم رودخانه‌ها در این شهرستان توقیف شده است.

شرکت آب منطقه‌ای استان فارس متولی حفظ و صیانت از منابع آب استان و حریم رودخانه‌ها است و به همین منظور طرح «احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی» در سال ۹۳ در وزارت نیرو تصویب و لازم‌الاجرا شده است.

انتهای پیام/چ

دستگاه های حفاری و خودروی برداشت غیر مجاز در فارس توقیف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.