سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام :

تمام آیات و سوره‌های قرآن کریم حکمت‌ها و پند‌های آموزنده هستند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: تمام آیات و سوره‌های قرآن کریم سر شاراز حکمت‌ها و پند‌های آموزنده هستند که خداوند متعال برای هدایت بشرنازل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن محتشمی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: آیاتی از جزء شانزدهم سوره مبارکه کهف مربوط به داستان حضرت موسی (ع) و حضرت خضر (ع) به ما می‌آموزیم پس اتفاقاتی هر چند ناخوشایند حکمتی نهفته است که شاید ذهن ما و حتی بزرگان دین قادر به درک آن نباشد.

وی به شرایط اقتصادی و اجتماعی کنونی جامعه اشاره کرد و افزود: همه ما با تأسی از این آیات نورانی مشکلات اقتصادی کنونی جامعه را حکمت الهی می‌دانیم که ما از پس این حکمت‌های الهی بی اطلاعیم و به مدد الهی و استقامت و پایداری مردم عزیز کشورمان از این شرایط عبور و دشمنان نظام اسلامی را مأیوس خواهیم کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد: یکی از برکات نظام اسلامی ایران داشتن رهبری فرزانه و حکیم است که با تصمیمات و موضع گیری‌های حکیمانه و عالمانه غرور و عزت به مردم عزیز کشورمان می‌دهند و دشمنان اسلام، مستکبرین، زور گویان و سردمداران این کشور‌ها را خوار و زبون کرده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که رژیم طاغوت، شاه و درباریانش در برابر آمریکا و دیگر کشور‌ها و سران آن‌ها چقدر زبون بودند و بالغ بر ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و چندین هزار مستشار سایر کشور‌ها نظیر انگلیس و فرانسه و ... در ایران بودند و هر تصمیمی که خواستند برای اداره کشور اخذ می‌کردند.

انتهای پیام/ د

پند های آموزنده ی قرآن کریم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.