سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی اردبیل برای میزبانی از مسابقات فوتسال کارگری کشور

رییس کمیته فوتسال ورزش کارگری کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آماده میزبانی از مسابقات فوتسال کارگری کشور در اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، رییس کمیته فوتسال ورزش کارگری کشور امروز در جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات فوتسال کارگری در استان  اردبیل گفت: میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی کشور برای استان اردبیل امری مهم و فرصتی مغتنم در جهت نمایش توانمندی، ظرفیت و پتانسیل‌های استان در زمینه‌های گوناگون است.

وی افزود: دور قبلی این مسابقات با حضور ۱۳ تیم در مشهد برگزار شد و این رویداد امسال با حضور ۱۴ تیم به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

رییس کمیته فوتسال ورزش کارگری کشور با اشاره به میزبانی‌های مهم مسابقات ورزشی کشوری در سال گذشته، گفت: از این که همسو با مجموعه بزرگ ورزشی استان بازوی توانمندی در راستای اشاعه ورزش کارگری هستیم خرسندیم.

رحیمی با اشاره به اینکه اواخر مرداد ماه سال جاری این مسابقات به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد، بیان کرد: میزبانی مسابقات دوومیدانی بانوان کشور از دیگر مسابقاتی خواهد بود که در سال جاری در اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

مسابقات دوومیدانی بانوان کشور در اردبیل برگزار می شود

 

 

برچسب ها: فوتسال ، دوومیدانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.