سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران زنجانی بیش از ۱۲ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز کردند

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سال گذشته حامیان و خیران زنجانی بیش از ۱۲ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  با اشاره به این که در حال حاضر ۱۴ هزار حامی در استان حمایت مادی و معنوی ۱ هزار و ۲۵۵ ایتام و ۱ هزار و ۷۵۰ فرزند محسنین را برعهده گرفته اند گفت: سرانه یک یتیم از محل کمک حامیان ۴۸۱ هزار تومان است که این آمار دو برابر کشوری است.

وی افزود:تا پایان ماه مبارک رمضان ۶۲ پایگاه برای ثبت نام حامیان جهت کفالت ایتام و فرزندان محسنین در نظر گرفته شده است که در سطح شهر و همچنین در امام زاده ابراهیم (ع) دایر است.

صفری با بیان این که امروزه به ازای هر یک یتیم ۷ حامی وجود دارد گفت: بر اساس هدفگذاری انجام شده در این نهاد، قرار است که ۷۰ درصد فطریه‌ی مردم استان را جمع آوری کنیم و برای نیازمندان، ایتام در همان محله و مسجدی که جمع شده است هزینه شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: ۱۱۸ نفر از افراد جدیدی که تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند و همچنینم یک هزار و ۳۸ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی هستند که با تهیه شناسنامه برای آنان در تلاش هستیم تا تا پایان سال صاحب حامی شوند.

انتهای پیام /ک


۶۲ پایگاه در زنجان آماده ثبت ناتم از حامیان ایتام و فرزندان محسنین هستند

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.