سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار جشنواره کتاب‌خوانی فتح خرمشهر از امروز

رئیس کتابخانه‌های عمومی خرمشهر از آغاز چهارمین جشنواره کتاب‌خوانی فتح خرمشهر از امروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رحیم محمدی پارسا رئیس کتابخانه‌های عمومی خرمشهر گفت: جشنواره کتاب‌خوانی فتح خرمشهر باهدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و بزرگ داشت حماسه فتح خرمشهر، در چهارمین دور خود در دو بخش نقاشی ویژه کودکان و بخش مسابقه کتاب‌خوانی ویژه بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

وی افزود: آغاز نام‌نویسی از امروز سوم خرداد آغاز می‌شود و مهلت ثبت‌نام تا ۲۵ خرداد است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی خرمشهر از معرفی کتاب «برایم از بهشت بگو» به‌عنوان منبع مسابقه کتاب‌خوانی خبر داد و گفت: کتاب «برایم از بهشت بگو» خاطرات رزمندگان خرمشهر که نوشته هادی زرا نژادیان است برای مسابقه انتخاب‌شده و تاریخ برگزاری آزمون کتبی نیز ۲۶ خردادماه تعیین‌شده است.

محمدی پارسا در ادامه به برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون شهروندان خرمشهری استقبال خوبی از جشنواره کتاب‌خوانی رضوی داشته‌اند و راه‌اندازی گذر فرهنگی فیروزه در بلوار ساحلی خرمشهر نیز نقشی مهم در اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر داشته است.

وی به تشریح این جشنواره پرداخت و گفت: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در بخش انفرادی و خانوادگی در حال اجراست و علاقه‌مندان به مشارکت می‌توانند به دو صورت الکترونیکی و مکتوب در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی خرمشهر در پایان افزود: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از ۲۵ اردیبهشت آغاز و تا ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

جشنواره کتاب‌خوانی فتح خرمشهر

برچسب ها: جشنواره ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.