سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج:

ساخت یک هزار واحد مدد جویی برای نیازمندان در کردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: ساخت یک هزار واحد مدد جویی برای نیازمندان استان در نظر گرفته شده است که ۲۵۰ واحد آن مربوط به شهرستان سنندج است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در مراسم افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد که توسط قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه سنندج در روستای دوشان برگزار شد، گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین سپاه و کمیته امداد منعقد شده برای ساخت هر واحد مسکن مددجویی حدود ۳۵ میلیون تومان برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد هزینه می‌شود.

حسن عسگری خاطرنشان کرد: امروز در شهرستان سنندج شاهد افتتاح ۱۳ واحد مسکن مددجویی ساخته شده توسط سپاه و کمیته امداد هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج تصریح کرد: ساخت این واحد‌های مسکونی مددجویی اگر به شیوه پیمانکاری بود هرکدام حدود ۷۰ میلیون تومان هزینه داشت، اما با مشارکت در ساخت توسط سپاه این مقدار به ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

عسگری در ادامه تصریح کرد: وی ادامه داد: در برنامه داریم که تا یک ماه آینده ۱۲ واحد دیگر را در شهرستان سنندج افتتاح کنیم.
عسگری افزود: در حال حاضر ساخت حدود ۷۰ واحد دیگر هم در دست احداث است.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج در پایان افزود: در برنامه داریم که تا پایان سال ۹۹ حدود ۲۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان و افراد بی‌بضاعت احداث کنیم.

انتهای پیام/ع

در حال حاضر  حدود ۷۰ واحد دیگر مسکن مددجویی در دست احداث است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.