سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک میلیارد تومان کالای قاچاق در قائم شهر

ماموران انتظامی قائم شهر یک میلیارد تومان کالای قاچاق از یک انبار نگهداری کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف یک میلیارد تومان کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این کالا‌های کشف شده شامل ۲۰۰ کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی است که با تلاش و همکاری ماموران نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائم شهرشناسائی و ضبط شد.

وی افزود: متهم این پرونده که فردی ۳۳ ساله اهل و ساکن قائم شهراست بدنبال دستگیری باند کالا‌های قاچاق در مازندران شناسائی و به جرم قاچاق، احتکار و نگهداری غیر قانونی کالا‌های تاریخ گذشته دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

وی گفت:در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری و به منظور رونق تولید و شکوفایی اقتصادی طرح مقابله قاطعانه و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز در این شهرستان انجام شد.

وی افزود: پلیس در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان و بسیج همه امکانات در صحنه خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه و ضربه ای مهلک به تولیدات داخلی است از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه و خانواده های خود از خرید کالاهای قاچاق که معمولا از مواد غیر بهداشتی و بی کیفیت تهیه وعرضه می شوند خودداری کنند.


انتهای پیام/آ

 

احتکار غیر قانونی لوازم بهداشتی و آرایشی در قائمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.