سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی نیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

معاونت علمی «خانه ایرج» را تکمیل می‌کند

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی گفت: برای بازسازی خانه ایرج معاونت علمی برنامه‌ای را تدوین کرده است.

محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگارحوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، درباره استارت‌آپ‌های حوزه فرهنگی اظهار کرد: برای کمک به استارت‌آپ‌های این حوزه مرکز مخصوصی در دل تهران ایجاد شده است.

وی درباره این مرکز مخصوص صنایع فرهنگی و گردشگری بیان کرد: در خانه تاریخی ایرج که مدتی بلا‌استفاده ماند بود، مرکز شتابدهی استارت آپ‌های حوزه فرهنگی و گردشگری ایجاد شده است.

استقرار شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها در مراکز شتابدهی مخصوص

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی تصریح کرد: این مرکز با هدف سامان دادن به فعالیت استارت آپ‌های حوزه فرهنگی ایجاد شده است و در حال حاضر حدود ۲۰ استارت آپ و ۶ شرکت دانش بنیان خدمات فرهنگی و گردشگری در این مرکز حضور دارند و از خدمات مخصوص استفاده می‌کنند.

سجادی نیری با بیان اینکه معاونت علمی به شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری کمک می‌کند، گفت: معاونت علمی برای حمایت از این مراکز و استارت آپ‌ها برنامه مخصوص حمایتی  دارد.

وی افزود: این برنامه‌ها در قالب ارائه تسهیلات مالی برای باز‌سازی فضای باقی مانده خانه ایرج جهت استقرار هرچه بیشتر استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان  است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی یادآوری کرد: استارت آپ‌های حوزه فرهنگی می‌توانند در سال جدید رشد زیادی داشته باشند و این مرکز شتابدهی بازوی حمایتی برای آنها است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.