سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال پایدار مانع مهاجرت از روستا

سید علی آقازاده: اشتغال پایدار سبب ماندگاری اهالی در روستا و حتی جلوگیری از مهاجرت آنها می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،استاندار استان مرکزی سید علی آقازاده در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، بر ایجاد اشتغال پایدار در روستا ها تاکید کرد و گفت:اشتغال پایدار سبب ماندگاری اهالی در روستا و حتی جلوگیری از مهاجرت آنها می شود.
آقا زاده با بیان اینکه روستاها به عنوان کانون‌های اشتغال یک جامعه از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی هستند و باید در راس برنامه ریزی‌های ادارات قرار گیرند، گفت: باید دستگاه های متولی و بانک ها در این زمینه تلاش کرده و با برنامه ریزی پیش روند.
وی افزود: عملکرد برخی بانک ها در راستای اشتغالزایی قابل تقدیر است که لازم است باقی بانک‌ها نیز فعالیت و عملکرد خود را افزایش داده و در جلسه آینده گزارشی از عملکرد بانک ها ارائه شود.
سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه نهادهایی از جمله کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند منبع و منشاء اشتغال های خوب به ویژه در روستاها باشند، گفت:این دو نهاد حمایتی تا کنون عملکرد خوبی داشته‌اند، بویژه اینکه کمیته امداد در زمینه خودکفایی و استقلال خانواده های وابسته در روستا راندمان خوبی داشته که نیازمند حمایت از سوی بانک‌ها هستند.
 

روستاها به عنوان کانون‌های اشتغال یک جامعه از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی هستند.

 
انتهای پیام/ک 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
قبول نیست شما دیدید و گفتید
جلل خالق