سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام مدارس اردبیل تا دو سال آینده به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا دو سال آینده تمام مدارس استان اردبیل به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دولت در سال‌های اخیر منابع کلانی را برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اختصاص داده که اگر این تخصیص‌ها تا دو سال آینده ادامه پیدا کند ما هیچ مدارس غیراستاندارد از نظر سیستم گرمایشی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه به مدارس غیرانتفاعی فاقد تجهیزات و امکانات گرمایشی استاندارد مجوز فعالیت ارائه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی مدارس غیردولتی موظف هستند ظرف یک سال آینده سیستم گرمایشی خود را استاندارد کرده تا شاهد وقوع حوادث ناگوار در این حوزه نباشیم.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: هر چند صاحبان برخی واحد آموزشی غیردولتی در این زمینه مقاومت می‌کنند، اما ما آماده تحویل بخاری‌های هرمتیک به مدارس هستیم تا به سهولت و راحتی از این سامانه گرمایشی در مدارس استفاده شود.

لطفی با بیان اینکه تعداد کمی از مدارس غیردولتی به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده‌اند، گفت: همچنان از ۹۱۷ مدرسه غیردولتی و پیش دبستانی استان بیش از ۷۰۰ واحد سیستم گرمایشی غیراستاندارد دارند که باید هر چه سریعتر این واحد‌های آموزشی به سیستم گرمایشی مناسب مجهز شوند.

انتهای پیام/ح

تجهیز مدارس غیردولتی به سیستم گرمایشی استاندارد

برچسب ها: مدارس ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.