سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل زندان‌ها

نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل زندان‌ها در راستای ارتقاء خدمات حمایتی به مددجویان بهزیستی و خانواده‌های نیازمند زندانیان در محل اداره کل زندان‌های استان برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این نشست در سخنانی فعالیت‌های زندان‌های استان به ویژه در حوزه اشتغال و حرفه آموزی را بسیار خوب توصیف و استفاده از تجارب و ظرفیت‌های مجموعه زندان‌ها را عامل موثری بر ارائه خدمات مطلوب به مددجویان بهزیستی دانست.

وی همچنین برنامه‌های حمایتی زندان‌های استان را هم موثر ارزیابی و با همراهی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان پس از بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی و مجموعه فرهنگی، آموزشی زندان مرکزی کرمانشاه از زحمات دست اندرکاران قدردانی کرد.

منصور بیگلری مدیرکل زندان‌های کرمانشاه نیز در این نشست ضرروت کاهش وقوع جرم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقشار محروم را تبیین و افزود : بخش مهمی از فعالیت‌های حمایتی که در زندان‌های استان صورت می‌گیرد مرتبط با برنامه‌های اداره کل بهزیستی و در راستای کاهش معضلات زندانیان وخانواده‌های نیازمند آنان است.

وی با بیان مطلب فوق افزود: ایجاد هماهنگی و توسعه بیش از پیش تعاملات بین دستگاه‌های متولی امور آسیب دیدگان اجتماعی بر تحقق اهداف مشترک و ارتقاء و بهبود خدمات موثر است .

 

 

انتهای پیام/د

ارتقاء خدمات حمایتی به مددجویان بهزیستی و خانواده‌های نیازمند زندانیان

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.