سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۳۷ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف مقدار ۳۳۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که توسط یک سواری سمند حمل می‌شد با همکاری پلیس زاهدان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "غلامحسین صفری"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی، مطلع شدند یک محموله مواد افیونی در منطقه میرجاوه استان سیستان و بلوچستان در حال انتقال است که بلافاصله موضوع به آن استان اطلاع داده شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میرجاوه وارد عمل شدند و سواری سمند متعلق به این سوداگر مرگ را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۳۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و صندلی‌های خودرو بود، کشف شد.

سرهنگ صفری تصریح کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را بکار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.


انتهای پیام/م

 

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس اصفهان وزاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.