سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام خبر داد;

تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در استان ایلام

مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام گفت: ۱۰۰ درصد درآمد‌های مالیاتی سال گذشته استان با مشارکت خوب مردم محقق شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عزیزالله عباسپور  مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام گفت: ۱۰۰ درصد درآمد‌های مالیاتی سال گذشته استان با مشارکت خوب مردم محقق شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، امور عشایری، آموزش و پروش و ورزش و جوانان استان توزیع شد،افزود : برخورداری از هرگونه تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی مستلزم انجام به موقع تکالیف و ارائه اظهارنامه مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام با بیان اینکه عدم ارائه به موقع اظهارنامه باعث عدم امکان بهره مندی از تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی و در نهایت صدور جرایم مالیاتی غیرقابل بخشودگی خواهد شد، ادامه داد: از مودیان مالیاتی درخواست می‌شود تا در زمان مقرر برای مشاغل خردادماه و برای اشخاص حقوقی و شرکت‌ها و صاحبان املاک اجاری تیر ماه اقدام کنند.

عباسپور یادآور شد: شناسایی منابع جدید مالیاتی، بهینه سازی و شناسایی درآمد‌های واقعی و ساماندهی معافیت‌های مالیاتی را از اقدامات و راهکار‌هایی دانست که با هدف افزایش درآمد‌های مالیاتی، اجرایی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/با

بهینه سازی درآمد‌های واقعی و ساماندهی معافیت‌های مالیاتی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.