سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین پیام آور ایثار و گذشت استان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از چهارمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۸ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،غلام عباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: مرحوم داریوش عباسی با ۲۷ سال ساکن گچساران، هم زمان با روزملی اهداء عضو، چهارمین پیام آور ایثار و گذشت استان در سال ۹۸ بود که در سانحه رانندگی دچار مرگ‌مغزی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این خانواده بزرگ و ایثارگر در لحظاتی جان کاه و طاقت فرسا، با تصمیمی درست و انسانی، زندگی دوباره ای به هم وطنانشان اهداء کردند.

هم چنین سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده عباسی گفت: مرحوم عباسی که درتاریخ ۲۹ اردیبهشت بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شد.

وی اضافه کرد: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحوم، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح چهارشنبه اول خرداد ۹۸ در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان کهگیلویه و بویراحمد، برداشت کلیه‌ها و کبد را انجام دادند تا با اهداء آن‌ها به هموطنان، جانی دوباره بخشند.

انتهای پیام/پ

چهارمین مورد اهداء عضو در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.