سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فدوی در جمع خبرنگاران؛

آمریکایی‌ها به دنبال هیچ اقدام نظامی علیه ایران نیستند/تعداد ناو‌های آمریکایی در خلیج‌فارس کمتر از هر زمان دیگری است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اکنون تعداد ناو‌های آمریکایی در منطقه کمتر از هر زمان دیگری است و آن‌ها به دنبال هیچ اقدامی نیستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در حرم حضرت امام خمینی در جمع خبرنگاران گفت: ما برای آزادسازی هر خرمشهری نه تنها فیزیکی بلکه هر خرمشهری در آموزش، اقتصاد، فرهنگ و هر زمینه دیگری اگر به همان قاعده عمل کنیم که پیامبر اسلام برای ما آورد که بسیار هم ضروری است.

وی ادامه داد: اگر ما به همه این قاعده‌ها عمل کنیم، در همه خرمشهر‌ها پیروز خواهیم شد. چرا برخی نمی‌خواهند قبول کنند که قاعده گفته شده از سوی خداوند صحیح است نه وعده‌های دشمنان.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: حل مشکلات و مسائل اقتصادی حتما آسان‌تر از جنگ است. چرا در این کار آسان به موفقیت کامل دست پیدا نمی‌کنیم، ولی در زمان دفاع مقدس که پای جان در میان بود به موفقیت رسیدیم.

وی افزود: این موفقیت برای رزمندگان ما در سوریه هم محقق شد که البته تمام دنیا هم به آن اذعان کردند.

سردار فدوی عنوان کرد: همه عزیزان باید این مطلب را بدانند که برای آزادی همه خرمشهر‌ها در همه صحنه‌ها از جمله نظامی، سیاسی، اقتصادی و سایر زمینه‌ها باید براساس این قاعده عمل کنیم. این قاعده همان عمل به تکالیف الهی است.

وی ادامه داد: اگر به تعالیم و تکالیف الهی عمل کنیم، اقتصاد ما قطعا برترین اقتصاد جهان خواهدشد.  
 
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: مردم ایران همه از موفق‌ترین انسان‌ها هستند به نحوی که یکی از اندیشمندان آمریکایی در اوایل ریاست جمهوری ترامپ گفته بود که علت موفقیت آمریکا در همه زمینه‌ها ایرانیان هستند و اگر این مردم از آمریکا بروند علم و فناوری هم از آمریکا خواهد رفت. 
 
وی افزود: وقتی که ما سرمایه انسانی دانشمند که مهم‌ترین نقش را در پیشرفت جامعه دارد را در اختیار داریم چرا برخی به جای اتکا به ابن سرمایه داخلی به توانمندی‌ها دیگر اتکا می‌کنند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اگر ما در همه امور از جمله اقتصاد و همه زمینه‌ها باید به توانمندی متخصصان خودمان اتکا کنیم که بر اساس قاعده‌های قرآنی و روش‌های مشخص شده از سوی خداوند عمل می‌کنند.

وی افزود: ما به فضل خداوند چهلمین سال پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم و با پیروی از رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد، فرهنگ و سایر زمینه‌ها پاسدار انقلاب اسلامی و کشورمان هستیم.

فدوی در پایان تاکید کرد: اکنون تعداد ناو‌های آمریکایی در منطقه کمتر از هر زمان دیگری است این نشان دهنده این مطلب است که آن‌ها به دنبال هیچ اقدامی علیه ما نیستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.