سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به سیل زدگان خراسان شمالی

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۲ هزار بسته لوازم خانگی و هزار رأس دام سبک به سیل زدگان محروم خراسان شمالی اعطا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد نوروزی، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم اعطای این بسته‌ها به سیل زدگان خراسان شمالی گفت: پس از وارد شدن خسارت‌های گسترده سیل به مردم مناطق مختلف کشور، ستاد اجرایی حضرت امام (ره) اعطای ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی را متعهد شد که ۲ هزار بسته آن به مردم خراسان شمالی اختصاص یافت و با نهایی شدن فهرست افراد، در مدت کوتاهی این لوازم با کمک نیرو‌های جهادی توزیع خواهد شد.

نوروزی افزود: با توجه به تلف شدن دام برخی افراد در سیل، اعطای هزار رأس گوسفند مولد و سازگار با محیط از مجموع ۱۰ هزار رأس دام سبک در نظر گرفته شده توسط این ستاد به سیل زدگان استان اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین به احداث ۶۰ هزار واحد مسکونی با کمک بنیاد مسکن در استان‌های سیل زده متعهد شده است و تلاش می‌کنیم آن را به نتیجه برسانیم.

نوروزی همچنین ایجاد اشتغال برای ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم محروم و سیل زده خراسان شمالی را دیگر تعهد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برشمرد و گفت: این تعهد را در قالب پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام / ط


کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به سیل زدگان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.