سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

تردد در تمامی راه های حوزه استان سمنان برقرار است/ادامه بارش ها تا سوم خرداد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان از ادامه روند بارش ها تا روز جمعه خبر داد.

ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: این بارش ها تا روز جمعه سوم خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اغلب بارندگی های امروز به صورت رگباری بوده و شاهد جاری شدن روان آب بر روی محورهای اصلی و فرعی و نقاط سکونت گاهی در مناطق استان بودیم . 

رئیسیان ادامه داد: بارشهای رگباری در ارتفاعات حوزه شهرستان آرادان بویژه منطقه رامه در این شهرستان موجب جاری شدن سیل و اختلال در محور گرمسار به آرادان گردید که هم اکنون با حضور فرماندار ، عوامل راهداری و پلیس راه و هلال احمر در منطقه ، محور تحت کنترل بوده و خوشبختانه هیچ مشکلی در تردد وسائل نقلیه در محورهای شمالی و جنوبی این شهرستان وجود ندارد .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان همچنین اذعان داشت : در حوزه شهرستان مهدیشهر نیز شاهد بارش شدید باران در ظهر امروز بودیم که این بارش ها با گل و لای همراه بوده و در نهایت منجر به جاری شدن سیلاب در شهرستان سمنان گردید که با حضور عوامل مختلف امدادی و خدمات رسان نظیر راهداری ، شهرداری و هلال احمر هدایت سیلاب به انجام رسید و مشکل خاصی در این حوزه نیز وجود ندارد .

رئیسیان گفت : در حوزه شهرستان شاهرود نیز شاهد بارش شدید باران در منطقه ییلاقی رضا آباد در منطقه خارتوران بیارجمند بودیم که با هماهنگی فرمانداری شاهرود ، بخشدار بیارجمند به اتفاق عوامل هلال احمر و اداره کل عشایری هم اینک در منطقه حضور دارند .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان در خصوص بارندگی های شهرستان میامی نیز عنوان نمود: در حوزه شهرستان میامی نیز شاهد بارش های رگباری در این منطقه بودیم که این بارش شدید منجر به بروز خساراتی به تاسیسات کشاورزی و جاده بین مزارع در منطقه فرومد و ورود روان آب بر روی محور اصلی میامی به عباس آباد گردید که خوشبختانه این مشکل نیز مرتفع گردیده و تردد به شکل عادی در این مسیر در حال انجام است .

ایرج رئیسیان در پایان با اشاره به ادامه روند بارش های اخیر تا روز جمعه سوم خرداد ماه به عموم شهروندان و اهالی استان سمنان توصیه نمود تا ضمن توجه به هشدارهای پلیس و عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان از توقف در مسیر و بستر رودخانه ها و پارک وسائل نقلیه در مناطق پر خطر اجتناب نمایند .

انتهای پیام / گ

بارش باران در استان سمنان و خسارت های احتمالی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.