سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خبر داد؛

توسعه خدمات غیرحضوری برق در پایتخت

صبوری از توسعه خدمات الکترونیک به‌منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان پایتخت به مناطق برق و دسترسی آسان به خدمات خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو؛ حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک این شرکت با هدف حذف مراجعه حضوری متقاضیان انجام شده است، اظهار کرد: حذف حدود ۶۰۰ هزار متقاضی دریافت خدمات فروش و پس از فروش، کاهش آلودگی هوای پایتخت، کاهش بار ترافیک شهری و افزایش سلامت اداری، توسعه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری و ترویج استفاده از آن توسط مشترکان از مزایای این طرح به‌شمار می‌آید.

به‌گفته وی، کاهش تشریفات اداری، اطلاع‌رسانی مؤثر و پرسرعت الکترونیکی، تأمین رضایت شهروندان، افزایش بهره‌وری، توسعه مشارکت مردمی، شفافیت امور و کاهش تخلفات اداری احتمالی، تصمیم‌گیری سریع مبتنی بر اطلاعات و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، تنها بخشی از دستاورد‌های حاصل از برنامه‌های اجرا شده این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در راستای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک را، راه‌اندازی میز خدمت در ۲۲ منطقه ارائه دهنده خدمات به شهروندان پایتخت دانست و افزود: این اقدام به‌منظور حفظ حقوق شهروندی و ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت‌مندی آنان از عملکرد این دستگاه اجرایی، صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: جهش ناگهانی پیک مصرف برق مقطعی است/کاهش ۴ درصدی انرژی مصرفی نسبت به سال قبل


وی، سامانه تلفنی با شماره ۱۵۲۱ را به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات اجرا شده به‌منظور توسعه خدمات غیرحضوری این شرکت نام برد و تصریح کرد: تمامی شهروندان تهرانی می‌توانند با برقراری تماس تلفنی با شماره اعلام شده، تمامی خدمات مورد نیاز خود را از قبیل کسب اطلاعات درباره قبوض برق و میزان مصرف، پرداخت قبوض، تغییر نام قبض، تغییر قدرت و خریداری انشعاب جدید را به صورت تلفنی دریافت کنند.

صبوری ادامه داد: در این روش، نیازی به مراجعه حضوری مشترکان به هیچ‌یک از مناطق این شرکت نبوده و تمامی مدارک مورد نیاز، در محل متقاضی توسط نمایندگان این شرکت، دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

راه اندازی ۲۲میز خدمت برق در تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.