سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد

برخورد با تاکسی‌های فاقد برچسب قیمت از روز شنبه

ابراهیمی گفت: در صورت نصب نکردن برچسب نرخ کرایه تاکسی از روز شنبه با تاکسیرانان متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ابراهیمی سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به توزیع برچسب‌های نرخ کرایه‌های تاکسی سال ۹۸ در میان تاکسیرانان اظهار داشت: برچسب‌های نرخ کرایه تاکسی سال ۹۸ از ۱۰ اردیبهشت ماه میان تاکسیرانان در حال توزیع است و تاکسیرانان باید در مدت زمان تعیین شده برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب کنند.

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی بیان کرد: نرخ جدید کرایه‌ها بر روی تمام تابلو‌های نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با تاکسیرانانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب نکنند، برخورد قانونی خواهد شد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج خواهد شد.

ابراهیمی تاکید کرد: تاکسیرانان تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا برچسب نرخ کرایه سال ۹۸ را نصب کنند و از روز شنبه ۴ خردادماه، بازرسان کنترل و نظارت هوشمند با سرکشی به پایانه‌ها و خطوط تاکسیرانی، با تاکسیرانان فاقد برچسب برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛ زمان تعیین شده برای تاکسی با کاربری خطی است و مهلت دریافت برچسب برای سایر کاربری‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۱۸:۲۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
عزیز من // مشکل برچسب نیست // مشکل پولی است که از مسافر میگیرن