این مقام مسئول اظهار داشت: ۹۳.۲ درصد از پاسخ دهندگان این نظر سنجی از نحوه برخورد ماموران قرائت کنتور رضایت زیاد و خیلی زیاد داشته و ۸۸ درصد از پاسخ دهندگان نیز گفته اند: از نحوه توزیع قبوض رضایت زیاد یا خیلی زیاد دارند.
وی افزود: هشدار ماموران قرائت کنتور در خصوص مصرف غیر متعارف مشترکین، دقت ماموران در قرائت کنتورهای آب و مهلت مناسب پرداخت قبوض آب از جمله آیتمهای دیگری بوده که رضایت خاطر مشترکین را در پی داشته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در این نظر سنجی مردم از نحوه اطلاع رسانی در مورد الگوی مصرف و شفافیت این موضوع در قبوض آب خود اعلام رضایت نموده و این روند را مناسب و مطلوب ارزیابی کرده اند.
جزء قاسمی اضافه کرد: در این نظر سنجی علاوه بر پرسش در خصوص میزان رضایت مشترکین از خدمات ارائه شده، از آنان میخواهیم بهترین روشهای پرداخت را خود انتخاب کرده و با ما در میان بگذارند.
وی افزود: در این نظر سنجی بیش از ۸۲ درصد از شرکت کنندگان بهترین نحوه پرداخت آب بهاء را سه ماه و کمتر انتخاب کردند که شرکت نیز با توجه به نگاه مردم این انتخاب را در ملاک عملکرد خود لحاظ خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر لزوم استفاده از ابزار و تکنولوژی روز در ارائه خدمات به مشترکین و تحقق دولت الکترونیک گفت: ۵۸ درصد از پاسخ دهندگان در این نظر سنجی نسبت به استفاده از کارتهای الکترونیکی جهت پرداخت قبوض خود ابراز علاقه مندی کرده اند که با تدابیر اندیشیده شده میزان استقبال از این کارتها در آیندهای نه چندان دور رشد فزایندهای خواهد داشت.
این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۷۷ درصد پرداختهای مشترکین در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به صورت غیر حضوری پرداخت میشود گفت: با گسترش خدمات غیر حضوری در وقت و هزینه مردم صرفه جویی خواهد شد.
جزء قاسمی با تاکید بر لزوم جلب رضایت تمام مشترکین شرکت آب و فاضلاب گفت: رضایت بالای مردم از کیفیت آب مصرفی خود و خدمات شرکت آبفای استان زنجان رسالت کارکنان خدوم و وظیفه شناس در این شرکت را از هر زمانی سنگینتر میکند.
انتهای پیام /ک