سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش سازمان آتش نشانی کرمان در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش پرسنل سازمان آتش نشانی در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش پرسنل سازمان آتش نشانی در شب‌های قدر خبر داد و گفت: این سازمان با برنامه ریزی‌های ویژه و آماده باش کامل با استقرار تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امداد رسانی در حوادث احتمالی به یاری شهروندان بشتابند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان در ایام لیالی قدر اندیشیده شده است.

وی افزود: پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در تکایا و مساجد بزرگ شهر مصلی، مسجد مهدیه و دیگر اماکن مذهبی مستقر می‌شوند تا مباحث ایمنی را کنترل کنند.

عسکری تصریح کرد: همچنین آتش نشانان و گشت‌های موتوری مجهز به تجهیزات اطفاء حریق نیز در سطح شهر و اماکن مذهبی مستقر هستند و نکات ایمنی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار داشت: در صورت اعلام هیئت‌های مذهبی، سازمان آتش نشانی از تکایا، حسینیه‌ها و مساجد بازدید می‌کند.

وی با بیان اینکه بازدید‌های ایمنی از مساجد و تکایا با شروع ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان این سازمان انجام شده است تاکید کرد: اگر شهروندان قصد برپایی تکیه برای برگزاری مراسم شب‌های قدر را دارند باید نکات ایمنی را رعایت کنند و در اماکن مذهبی و مساجد حتما سیستم سیم کشی برق توسط افراد متخصص بررسی شود و از ایمنی کولر‌ها مطمئن شوند.

عسکری گفت: شهروندان توجه داشته باشند درب‌های خروجی اماکن مذهبی و مساجد حتما برای خروج باز بوده تا در مواقع ضروری شهروندان بتوانند با حفظ خونسردی و آرامش از محل خارج شوند شوند.

وی یادآور شد: همچنین اماکن مذهبی و مساجد حتما به خاموش کننده دستی مجهز باشند.

انتهای پیام/س

آماده باش پرسنل سازمان آتش نشانی در شب‌های قدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.