سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهداء ۱۵۰ تخته فرش به سیل زدگان استان لرستان

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان گفت: به همت همه‌ی دستگاه‌های اجرایی استان، ۱۵۰ تخته فرش به سیل زدگان پل دختر و چم مهر اهدا شد.

مرتضی دهرویه رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: سازمان بسیج کارمندان استان به همت همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان ۱۵۰ تخته فرش را آماده کرده اند که به مردم سیل زده پل دختر و چم مهر اهدا می‌شود.

وی افزود: ارزش ریالی از فرش‌ها ۶۰ میلیون تومان بوده و در کنار آن مبلغ ۳۰ میلیون تومان وجه نقدی برای بازسازی مناطق سیل زده نیز تدارک دیده شده است.

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان هم چنین نیز گفت: تا پایان کار سازندگی ، با حمایت مردم و دستگاه ها برای برطرف سازی مشکل مسکن و اسباب و اثاثیه منازل سیل زده اقدام خواهیم کرد و در کنار مردم خواهیم ماند.

وی افزود: با اعزام نیروهای اردوی جهادی قوی و منظم از سراسر استان و تجهیزات و ماشین آلات مهندسی با بهره گیری و تعامل قوی با استانداری سمنان و همچنین مدیریت قوی و جهادی در منطقه توانسته است گام بسیار مثبت و محکمی در اردوهای جهادی در شهرستان پلدختر داشته باشد.

انتهای پیام / گ 

جزئیات اهداء ۱۵۰ تخته فرش به سیل زدگان استان لرستان

برچسب ها: سپاه ، مدیریت بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.