سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

ملت ما همان ملت سالیان دفاع مقدس در برابر هجوم دشمن هستند/مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان به زودی معرفی می شود

استاندار سمنان گفت: نسل آینده باید با این مقطع از تاریخ و روحیاتی که شاید تکرار نشود و منحصر به آن ایام است، آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه هیئت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت: ایام الله سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یک حماسه جاویدان از ملت بی نظیر ایران اسلامی بود.

وی افزود: هر کسی که به منطقه خرمشهر وارد شد، جمله امام که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" ، با تمام وجود درک می کرد.

استاندار سمنان ادامه داد: حماسه سوم خرداد در تاریخ ثبت شد و درسی برای دشمنان است که بدانند ملت ما همان ملت سالیان دفاع مقدس هستند و در برابر دشمن همان انسجام و شجاعت را دارند و هیچ زمان حتی وجبی از خاک این مرز و بوم را به دشمن نخواهند داد و در مقابل قلدری های هیچ کسی کوتاه نخواهند آمد.

وی تصریح کرد: نیاز است تا این‌حماسه ها که برگ هایی از افتخار و شجاعت یک ملت هستند، ثبت شود که راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس و باغ موزها در این راستا از این اقدامات بسیار تاثیر گذار است.

آشنایی نسل جوان با حقایق دفاع مقدس 

آشناگر با بیان اینکه نسل آینده باید با این مقطع از تاریخ و روحیاتی که شاید تکرار نشود و منحصر به آن ایام است، آشنا شوند تاکید کرد: این مجموعه به برکت تصمیم مقام معظم رهبری و همت دولت پیشرفت خوبی داشته و می توان گفت از نظر طراحی، معماری و اجرا مجموعه کم نظیری است و کمترین نواقص در اجرای آن وجود دارد.

استاندار سمنان گفت: برای زیباسازی اطراف این مرکز فرهنگی باید طرحی اندیشیده شود تا از حریم این مجموعه و منظر آن به صورت ویژه حفظ و حراست شود.

آشناگر گفت: از اقدامات مطلوب شهرداری سمنان در خصوص مجموعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تقدیر و قدردانی می کنم که امیدوارم در آینده نیز مستمر باشد.

وی همچنین در خصوص انتصاب مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان سمنان هم گفت:  تعهدات مسکن و شهرسازی نیز باید در این مجموعه اجرایی شود، افرادی برای تصدی مدیرکلی این مجموعه معرفی شده اند که امیدواریم با انتصاب مدیرکل این مجموعه، مشکلات و موارد مرتبط با این حوزه نیز برطرف گردد.

استاندار سمنان در پایان ابراز داشت: از تردد مسافران و زائران در مسیرهای ارتباطی موجود نیاز است تا استفاده شود و با طراحی مجدد بتوان مسافران و زائران را در این مسیر قرار داد تا از این مرکز فرهنگی بازدید کنند.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: استانداری ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.