سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در چابهار:

مشکل تامین کامیون برای حمل کالا از بندر چابهار وجود ندارد

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه ناوگان باری متعلق به بخش خصوصی در سطح کشور وجود دارد گفت:مشکل تامین کامیون برای حمل کالا از بندر چابهار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  فرامرز مداح، عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در جلسه‌ای که در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان به منظور بررسی روند حمل کالا‌های اساسی از بندر چابهار تشکیل شد گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه ناوگان باری متعلق به بخش خصوصی در سطح کشور وجود دارد که تحت نظارت دقیق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند.

 فرامرز مداح، در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی جهت تامین کامیون جهت حمل کالا از بندر چابهار وجود ندارد افزود: در کنار زحمات و تلاش رانندگان جهت حمل کالا از بندر چابهار، بررسی و برطرف کردن مواردی از قبیل پرداخت به موقع کرایه حمل، تامین سوخت مورد نیاز، ایجاد امکانات رفاهی مناسب برای رانندگان و کاهش زمان تشریفات اداری مربوط به بارگیری و حمل کالا از اهمیت بالایی برخوردار است.

علی خانقائی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به لزوم بهینه سازی فرآیند نوبت دهی و بارگیری کالا‌های اساسی از بندر چابهار، گفت: از طریق تعامل با سایر دستگاه‌های ذیربط، به دنبال تسریع در روند بارگیری و حمل کالا از این بندر استراتژیک اقیانوسی هستیم.

خانقائی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۶ هزار بارنامه جهت حمل کالا‌های اساسی از بندر چابهار صادر شده است و در حال حاضر نیز حمل شکر خام از بندر چابهار به سمت کارخانجات فرآوری شکر در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه ناوگان باری در سطح کشور وجود دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.