سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه توانمندی کرمانی‌ها در تبریز

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: استان کرمان دارای ظرفیت‌های متعدد تولیدی و اقتصادی است و ضرورت دارد نسبت به معرفی این ظرفیت‌ها به سایر استان‌ها و فعالان اقتصادی اقدام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کرمان در تبریز گفت: با هماهنگی شرکت نمایشگاهی جنوب شرق و شرکت نمایشگاه بین المللی تبریز، مجموعه توانمندی‌های کرمان به نمایش گذاشته می‌شود و در کنار آن فرصت‌های سرمایه گذاری استان نیز معرفی خواهد شد.

آیت اللهی موسوی به حضور بخش خصوصی و فعالان سرمایه گذاری استان کرمان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: لازم است مجموعه نمایشگاه‌های استان، تعداد غرفه‌های هر بخش در این نمایشگاه را مشخص و به صورت تفکیکی اعلام کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی جنوب شرق نیز گفت: این نمایشگاه مرداد و شهریور ماه در محل سایت نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برپا می‌شود و همزمان با آن همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمان با همکاری اتاق بازرگانی کرمان در تبریز برگزار می‌شود.

امید فدایی همچنین به تهیه کتاب توانمندی‌های استان کرمان در عرصه های، صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، تعاون و ... به عنوان بانک اطلاعاتی به منظور ارائه در نمایشگاه تبریز اشاره داشت.

فدایی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی استان کرمان برپا می‌شود و سعی می‌کنیم تا با حداقل هزینه برای شرکت‌ها فضا و امکان رقابتی فراهم شود.

انتهای پیام /س

معرفی ظرفیت‌های استان کرمان به سایر استان‌ها و فعالان اقتصادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.