سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۲۳۳ بازید بهداشتی ماه رمضان در سیستان و بلوچستان انجام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۶ هزار و ۲۳۳ بازدید بهداشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر سیدمهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر بهداشت محیط ویژه ماه رمضان با حضور ۸۲ بازرس در قالب ۴۱ تیم در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه درحال انجام است.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت کارشناسان بهداشتی سیستان و بلوچستان از هفت هزار و ۳۰۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این طرح درحال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به افزایش خرید زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان بخشی از فعالیت بازرسان بررسی وضعیت قنادی هاست.

وی افزود: همچنین اغذیه فروشی ها، محل‌های فروش حلیم، شله زرد و آش با دقت بررسی می‌شود تا نکات بهداشتی را رعایت کرده باشند.

طباطبایی بازدید از ۳۰۸ قنادی، هشت هزار و ۲۳۰ کلرسنجی آب و معدوم سازی ۲ هزار ۳۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد را از جمله اقدامات این طرح در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سامانه ۱۹۰ برای مدیریت و نظارت مردمی ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار است که با هدف رسیدگی به تخلف‌های بهداشتی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی، پاسخگویی به شکایت‌های مردمی ارزیابی سریع از بهداشت محیط راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ع

طرح تشدید کنترل و نظارت بر بهداشت محیط ویژه ماه رمضان

برچسب ها: رمضان 98 ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.