سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش باران همچنان در کرمان ادامه دارد

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر، در بعداز ظهر بارش‌های رگبار و رعد و برق در سطح استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان کمی ابری به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بودگفت: این بارش‌ها تا روز پنجشنبه در سطح استان وجود دارد

وی افزود: آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق غربی، جنوب غرب و مرکز استان دور از انتظار نیست.

حبیبی بااعلام به اینکه به دلیل تند باد‌ها در شرق استان کاهش دید افقی داریم اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های شرقی استان را دارند با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه بیشترین بارش‌ها در ۲۴ گذشته طبق ایستگا‌های هواشناسی که تا کنون اعلام شده است مربوط به بخش ماهان و راین بوده است گفت: میانگین بارش‌ها ۱۹ میلی متر مربع بوده است.

وی با اعلام اینکه به دلیل شرایط جوی صعود به ارتفاعات، چرای دام و تردد در حاشیه رودخانه‌ها ممنوع است افزود: از روز پنجشنبه جوی آرام سراسر استان را فرا می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در حالی قلعه گنج شهداد در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند لاله زار با ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد. 

انتهای پیام/س

حداقل دمای امروز شهر کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.