سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

جذب نیرو‌های غیربومی در شرکت‌های فعال دهلران ممنوع شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: جذب و پذیرش نیرو‌های غیربومی در شرکت‌های فعال شهرستان دهلران ممنوع شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،شکرالله شیرخانی  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت:فرآیند به کارگیری نیرو‌های بومی در شرکت‌ها، خارج از ضوابط و روش‌های ناصحیح و بر اساس سفارش و رانت را قبول نداریم.

وی به رعایت ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه و اولویت استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه تاکید کرد و افزود: جذب و به کارگیری نیرو باید یا از طریق آزمون و با نظارت دستگاه‌های ذی ربط و یا از طریق دفاتر کاریابی و با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صورت پذیرد، در غیر این صورت از طریق مجاری قانونی پیگیری به عمل خواهد آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص نیرو‌های اخراجی اویکو در پروژه پتروشیمی و NGL بیان کرد: اخراج این افراد مغایر با شعار رونق تولید و اشتغال بوده و باید در سایر پروژه‌های فعال شرکت در اسرع وقت به کارگیری شوند.

وی گفت: در سال ۹۸ هیچ گونه اخراجی از ناحیه شرکت‌ها پذیرفته نیست.

شیرخانی تاکید کرد: برای رونق تولید و افزایش بهره وری در پروژه‌های تولیدی در دهلران باید به جوانان بومی منطقه اعتماد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ادامه داد: مدیران پتروشیمی دهلران اعلام کردند با پیشرفت مجتمع پتروشیمی دهلران، سه هزار و ۵۰۰ نفر را استخدام و قول مساعد دادند تمامی استخدامی‌ها از جوانان بومی باشند.

انتهای پیام/با

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های فعال دهلران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
کریم
۲۱:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
استان ایلام رو به گند کشیدن تمام شرکت های اطراف دهلران رو خوزستانیا پر کردن ...یک نفر بومی وجود نداره
کیانوش
۲۳:۳۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام من ساکن استان ایلام و شهرستان دهلران روستای پتک دیناروند هستم با وجود چندین شرکت در زمینه نفت و گاز بنده با مدرک کارشناسی نفت همچنان به دنبال کار در منطقه خودم هستم. من متاهل هستم و بیکار با وجود این که شرکت پتروشیمی دهلران در زمین های و پلاک روستای ما هستن ولی متاسفانه کاری برای من پیدا شده. خواهش میکنم اگه دیدید پیگیری بکنید ممنون