سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

اعتباری برای خوداشتغالی با معین‌های اقتصادی به مشارکت گذاشته شد

استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای خوداشتغالی با معین‌های اقتصادی به مشارکت گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم افطار ایتام که در کمیته امداد با اعلام این خبر که اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای خود اشتغالی با معین‌های اقتصاد مقاومتی به مشارکت گذاشته می‌شود، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری ایجاد اشتغال نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

وی گفت: یکی از کار‌های بسیار خوب امسال ما با کمک کمیته امداد و البته بقیه بخش‌های دولت این است که می‌خواهیم بر روی توامندسازی جوامع محلی از جمله روستا‌ها متمرکز بشویم.

وی بیان کرد: قرار شد در استان حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار را که بخشی از آن مربوط به بانک‌ها و بخشی مربوط به کمیته امداد است را با معین‌های اقتصاد مقاومتی استان برای خود اشتغالی به مشارکت بگذاریم، البته سهمی هم معین‌ها در این خصوص خواهند گذاشت. بر این اساس فکر می‌کنم در سال جاری بتوانیم در حوزه خود اشتغالی نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی در همین راستا افزود: کمیته امداد برای کمک به محرومان و در وهله دوم توانمندسازی و کاهش مشمولان خود کمک‌های خوبی را انجام می‌دهد و دولت هم منابع مناسبی را در اختیار این کمیته گذاشته است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

ایجاد اشتغال نسبت به سال گذشته افزایش دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.