سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردرگمی رسانه‌های استانی میان تصمیم‌های کارگروه کاغذ

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: مشکلات ناشی از نبود کاغذ در استان‌ها بیش‌تر از چیزی هست که در پایتخت به گوش می‌رسد و رسانه‌های استانی میان تصمیم‌های کارگروه کاغذ سردرگم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نکیسا خدیشی مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: ۹۰ درصد رسانه‌های مکتوب استانی برای ادامه انتشار خود به کاغذ تحریر نیاز دارند.

وی افزود: درخواست نشریات شمال استان کرمان تحت عنوان «لیست تحریر۵» از پارسال در کشوی میز شرکتی خاک می‌خورد و خبری از تحویل کاغذ نیست.

خدیشی تصریح کرد: پیش از سال رسانه‌های مکتوب تقاضای خود را برای دریافت کاغذ به معاونت تحویل و به شرکت عامل معرفی شدند، اما مشخص نیست که آیا واقعا کاغذ تحریر به متقاضایان داده می‌شود یا خیر.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان اظهار کرد: در مورد کاغذ رول نیز سیاست تغییر کرده و اولویت بندی جدیدی از سوی کارگروه کاغذ اعلام شده که تا پیش از آن خبری از آن نبود که در این اولویت بندی استان‌ها خصوصا هفته نامه‌ها در اولویت‌های پایین قرار دارند.

خدیشی عنوان کرد: توقع می‌رفت تصمیم‌گیران کارگروه ابتدا پاسخی به درخواست‌های پارسال می‌دادند سپس برای آینده نسخه تازه را اجرایی می‌کردند.

وی گفت: متاسفانه علیرغم پیگیری در معاونت مطبوعاتی، تقاضای حضوری از وزیر ارشاد در سفر به کرمان و نامه نگاری با نمایندگان مجلس، رسانه‌های شمال کرمان هنوز موفق به دریافت کاغذ تحریر نشده‌اند.

خدیشی افزود: تصمیم گیران اگر صدای ما را می‌شنوند گلی به سر لیست تحریر ۵ بزنند که تا کنون نتیجه‌ای جز کاغذ بازی نداشته است.

وی تصریح کرد: از طرفی در گوشه و کنار شنیده می‌شود که «زینک» هم در لیست حمایتی قرار دارد، اما اینکه فرآیند تقاضای نشریات یا چاپخانه‌های بایستی به چه شکلی باشد مشخص نیست و اطلاع رسانی نشده است.
انتهای پیام/ی

انتظار نشریات کرمانی برای تعیین تکلیف کاغذ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.