سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور فعال و کنش گر دانشگاه آزاد در جامعه

رئیس دانشگاه آزاد از برنامه های این دانشگاه به عنوان کنش‌گر فعال همراه با مردم نام برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد گفت: قرارگاه مرکزی در تهران و سازماندهی‌های فراساختاری در حال ساماندهی است و برنامه ما به عنوان کنش‌گر فعال همراه با مردم است.

وی با اشاره به بررسی وضعیت دانشجویان سیل زده بیان داشت: درباره دانشجویان سیل‌زده گزارش‌ها نهایی شده و در 2 هفته آینده در شورای مربوط به شهریه بررسی و تا پایان ماه رمضان نهایی می‌شود.

طهرانچی تصریح کرد: دستورالعملی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تهیه، بررسی و تقریبا نهایی و قابل ابلاغ است تا تمهیدات لازم نسبت به شهریه اتخاذ شود.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی، رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان نیز گفت: دانشگاه آزاد با مدیریت مدیران جهادی به گونه‌ای عمل کرد که دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و به دنبال برطرف کردن مسئله و مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاد علاوه بر وظیفه توسعه علم، دانش و فناوری به مشکلات جامعه نیز اهمیت می‌دهد و این دانشگاه علاوه بر صنعت فنی و مهندسی و تربیت نیروی متخصص یک نهاد کارآمد است.

حجت‌الاسلام براتی بیان داشت: از ابتدای وقوع سیل به دستور مدیریت دانشگاه برنامه‌ریزی را شروع و در خدمت مردم قرار گرفتیم.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان ادامه داد: پایش و پمپاژ آب ناشی از سیل و اقدامات علمی و پژوهشی از حوزه‌های فعالیتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان بود و قرارگاه فرعی، پژوهشی و علمی در کمیسیون‌های مختلف علمی می‌تواند مسئله سیل را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/م

بررسی وضعیت دانشجویان سیل زده

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.