در مجمع سالیانه این انجمن با بیان اینکه طبق اساسنامه اعضای مجمع عمومی شامل ۶ نفر متشکل از یک رئیس، ۲منشی و ۲ عضو ناظر است گفت: با انتخاب تمامی اعضای انجمن تمامی نامزدهای انتخاباتی به تصویب رسید.
دبیر انجمن کشتیرانی با بیان اینکه منابع درآمدی انجمن با هزینههای این شرکت هماهنگ نیست گفت: مهمترین منبع درآمد این انجمن حق عضویت اعضا است و با توجه به اینکه شرایط اقتصادی کشور و منطقه دچار نابه سامانی شده و تاثیرات بسیار مهمی بر عملکرد حوزه حمل ونقل داشته است.
بیشتر بخوانید: حرکت سازمان بنادر در جهت هوشمندسازی بنادر
وی با بیان اینکه در سال گذشته انجمن منابع درآمدی بسیار متنوع و مکرری داشته است گفت: این انجمن با راه اندازی مرکز آموزش خود توانست منبع درآمدی بسیار خوبی داشته است و از سوی دیگر تعدادی از اعضا کمکهای بسیار زیادی را در قالبهای مختلف به ما کرده اند.
دبیر انجمن کشتیرانی اظهار کرد: اعتقاد دارم تمامی شرکتهای حمل ونقلی باید خود خواسته و خود خوانده حق عضویت اعضا را بپردازند و نباید از سر اجبار این حق عضویت را بپردازند بنابراین برای شرکتهای که در سال گذشته حق عضویت خود را پرداخت نکرده انداز طریق کمیته حقوقی پیگیری میشود.
وی افزود: امیدواریم در سال جدید بتوانیم با همکاری و مشارکت تمامی اعضا انجمن شرکتهای کشتیرانی را در جهت بهبود مشکلات و درخواستهای ارتقا دهیم.
وی بیان کرد: کلیه فعالیتهای مناطق ویژه بندری انجام مشمول دریافت عوارض و ارزش افزوده نیست و از سال ۹۵ به تصویب رسید و موانع پیش روی آن برداشته شد.
پل مه با اشاره در تخفیف ۵ درصد در حقوق و عوارض از سوی سازمان بنادر خبر داد: موضوع THC و دلار دریافت کنیم و مبنا بر اساس ارز نیمایی و یا ریال است بر طرف شد.
وی اظهار کرد: اصلاح مشکلات کسب وکار و بخش خصوصی و حضور آنها به عنوان یک رکن اساسی تایید شد.
انتهای پیام/