سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهل انگاری دستگاه ها در عدم نظارت بر ساخت و ساز ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از همه شهرداران استان خواست به صورت جدی بر روند ساخت و ساز‌ها نظارت و کنترل داشته باشند و تاکید کرد که نباید هیچ واحدی بدون مجوز در استان ساخته شود.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری با انتقاد از عدم نظارت بر برخی ساخت و ساز‌ها توسط شهرداری ها، گفت: سیل فروردین امسال خسارات زیادی به واحد‌هایی که بدون مجوز در حریم و بستر رودخانه‌ها ساخته شده بودند، وارد کرد و این به دلیل سهل انگاری دستگاه‌های مسئول در این رابطه بوده است.

او شهرداری را موظف بر نظارت بر همه ساخت و ساز‌ها در محدوده شهر دانست و گفت: شهرداری کرمانشاه باید در حد نام و جایگاه کلانشهر کرمانشاه ظاهر شود و اجازه ساخت و ساز بدون مجوز و غیرقانونی را ندهد.

وی همچنین از شرکت آب منطقه‌ای نیز خواست اجازه ندهد در بستر و حریم رودخانه که متعلق به دولت است، ساخت و سازی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه از شهردار کرمانشاه نیز به دلیل حضور نیافتن در جلسات و بی پاسخ گذاشتن نامه‌های ستاد مدیریت بحران و ستاد بازسازی سیل انتقاد کرد و گفت: دولت همه جانبه از شهرداری کلانشهر کرمانشاه حمایت می‌کند و انتظار داریم شهرداری نیز به دولت و مردم پاسخگو باشد.

سالاری، حمایت‌های دولت از شهرداری کرمانشاه را در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم دانست و افزود: شهرداری و شورای شهر باید پاسخگوی اعتباراتی که از دولت دریافت می‌کنند باشند و این اعتبارات را درست هزینه کنند.

وی همچنین از شهرداری کرمانشاه به دلیل اجرا نکردن مصوبه جمع آوری پل فلزی قره سو نیز انتقاد کرد و گفت: جمع آوری این پل در ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار به تصویب رسید، اما شهرداری همچنان از اجرای آن خودداری می‌کند.

او اظهار داشت: اگر شهرداری توان انجام جمع آوری این پل را ندارد اعلام کند تا از توان دیگر دستگاه‌ها استفاده کنیم و در غیر این صورت این پل را باید حتما جمع آوری کند.

او با بیان اینکه هیچ گونه سهل انگاری و کم کاری را از هیچ دستگاهی از جمله شهرداری نمی‌پذیریم، گفت: فروردین امسال به دلیل سهل انگاری چندین دستگاه از جمله شهرداری، سیل وارد خانه‌های مردم شد و خسارات زیادی را وارد کرد.

انتهای  پیام/ز

هیچ گونه سهل انگاری و کم کاری از هیچ دستگاهی در ساخت و سازهای غیر مجاز پذیرفته نیست

برچسب ها: سیل ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.